5 Mayıs 2009 Salı

Şampiyonluk kupasını teslim ettiler.!!!!!!!!!11



Voleybol Bayanlar 1. Liginde şampiyonluğa ulaşan Fenerbahçe Acıbadem Bayan Voleybol takımı, Fenerbahçe Spor Kulübü Yönetim Kurulu Toplantısında Şampiyonluk Kupasını Başkanımız Aziz Yıldırım ve Yönetim Kurulu üyelerine sundular. Kulüp binası yönetim kurulu toplantı odasında gerçekleştirilen kupa teslim törenine Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu üyeleri'nin yanısıra Fenerbahçe Acıbadem teknik heyeti ve oyuncuları katıldı.

Oldukça keyifli bir ortamda geçen buluşmada Fenerbahçe Spor Kulübü Başkan Vekili Nihat Özdemir , Asbaşkanlardan Mahmut Uslu ve Ali Koç İle voleybol şubesinden sorumlu yönetim kurulu üyesi Hakan Dinçay elde edilen başarının önemine dikkat çekerken teknik ekip ve oyuncuları tebrik ettiler

Fenerbahçe Acıbadem antrenörü Jan De Brant İle takım kaptanı Çiğdem Can Rasna ise yaşadıkları mutluluğu dile getirdiler. Kupa teslim töreni yönetim kurulu, sporcular ve teknik heyetin topluca fotoğraf çektirmesiyle son buldu.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder